Asociația Desenăm Viitorul Tău, anunță selecția în vederea ocupării următoarelor posturi, în București:

         * Manager Departament Programe;

         * Manager Departament Internațional;

         * Asistent Manager Departament Marketing și Fundraising;

         * Manager Departament Comunicare și PR.

tecafive-_DSC1464desenamviitorul Asociația Desenăm Viitorul Tău este o organizație non-profit care derulează programe de educație non-formală, dezvoltare personală, consiliere și incluziune socială, adresate copiilor, tinerilor, precum și familiilor și grupurilor de persoane defavorizate, aflate în situații de risc de excluziune socială.

Asociația urmărește dezvoltarea capacităților de analiză și abilităților de adaptare în societate a tuturor grupurilor țintă, cu precădere a tinerilor din mediul instituționalizat, cultivarea valorilor democratice și morale, precum și stimularea competențelor civice și a responsabilității față de comunitatea în care trăiesc.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV actualizat, însoțit de o scrisoare de motivație până la data de 27 Aprilie 2014, la adresa de e-mail: larisamarina@desenamviitorul.ro, cu subiectul: Candidatură Manager (…) și treceți departamentul pentru care candidați. Evaluarea cererilor primite se va face respectând principiul confidențialității și egalității de șanse. Candidații selectați vor fi anunțați telefonic și chemați la sediul Asociației pentru interviu.

Mult succes tuturor!

 

Asociația Desenăm Viitorul Tău asigură/garantează tuturor viitorilor noștri colegi de echipă:

          * Un mediu de lucru atractiv și momente de neuitat alături de o echipă tânără, dinamică și dedicată;

          * Experiența profesională și posibilitatea de formare și instruire permanentă, atât în training-uri naționale și internaționale;

           * 5% din venitul adus asociației;

                                                                                                               * Acces la dotările asociației.

Cerințe generale:

* Dorința de implicare în societate și care se pliază pe profilul de lucru al asociației;

* Persoană pro-activă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe obținerea de rezultate, cu abilități organizatorice ;

* Experiență de lucru/în voluntariat, în domeniul selectat, pe o perioadă de minim 6 luni (constituie un avantaj);

* Experiență profesională de relaționare inter-umană (networking, coordonare echipă de minim 3 oameni);

* Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe activități simultan;

* Capacitate de analiză, sinteză și planificare;

* Cunoașterea a minim o limbă străină la nivel conversațional (echivalentul a B2/C1) – scris și vorbit;

* Cunoștințe de operare PC ;